Vanligt ställda frågor och svar gällande fakturor

Att bli kund hos Motala Energi är enkelt. 
Vi hjälper alltid våra kunder på vägen.

Vanliga frågor och svar kring fakturor

Vad händer om jag inte betalar i tid?

Om du inte betalar din faktura i tid kommer du att få en påminnelse via Svea Ekonomi. Denna kan vara både kostnadsfri eller kostnadsbelagd.

Betalas inte påminnelsen inom angiven tid riskerar du att få ett inkassokrav från Svea Inkasso.

Hos Motala Energi kan du känna dig trygg

Vi ser alltid till att du som kund får bästa service och hjälp i valet av din el.

Elavtal

Teckna ett miljösmart elavtal med Motala Energi.

Miljö

Motala Energi arbetar klimatsmart och hållbart.

föreningslivet

Bli kund och vi sponsrar er förening genom ditt elavtal

Image

Vi är ett energiföretag från Motala som alltid värnar om våra kunder och alltid strävar efter att erbjuda de mest attraktiva lösningarna för privatpersoner, företag, föreningar samt organisationer. Hos oss får du information, svar på dina frågor och kan fixa dina ärenden smidigt, både via hemsidan och via vår omtyckta kundservice.

Kontakt

Motala Energi AB
Björnvägen 4 | 591 52 Motala

Telefon: 0141-250 255
E-post: kundservice@motalaenergi.se

Org.nummer: 559166-2886

Cookies | GDPR & sekretesspolicy | Login